Mustache Lovers
bnde y dh diluDah xkn kuJilat balik!!!!!!!:))
Wednesday, July 27, 2011 • 7:57 AM • 0000 Mustache Lovers

alkisah lahh mle cter aq nie.....
boringnyer idop law sunyi kn!!!!sepinye idop law sendiri an...ermm..msty nk pnye teman kew????mksod aq teman hati!!ehem2 lahhhhh....hihihi....perlukew smua uhhhh????agak lahhh..cbb 1 ari nnti kite akn memerlukan nyer untok idop kite kn....alahaiiiiii..npe lahh ngn aq nie ekh..sejak akhir-akhir nie rce lain jeq...ko jgn ckp y ko rindukn zaman dulu2 y ko tgh bahagie uhhhhh...eeeeee...xde lahhh cme law dh sendirian uhh agak lahh teringat detik2 manis uhhhh...p skung nie aq pelik lahh npe ko cri aq balik?????bkn kew ko dh buang aq dulu???ko dh tngalkan aq lpz uhh cdp2 jeq ko nk kt aq balik,,ko ingat aq nie ape????please lahhhh..aq bkn pompan mcm uhh k..aty aq nie law dh keras...mak aiiii.,,,mmg dh xboleyh lahh nk dilembutkn..huhuhu..dh sebijik mcm batu nie!!!ko ckp ko still syg kn aq..ekh..aq xkn terpedaye lg ngn kate2 mu y manis bak gule2 kapas uhh lahh kawan!!!!aq dh xkn layu ngn setiap detik y ko penah ucapkan kt aq uhh...law ko still ingatkn aq.go on..aq xksah...p law ko nk menunggu aq..mcm tipu lahh uhhh..ko ckp mcm uhh coz nk cdpkn aty aq jeq an...cbe lahh law aq  U turn blek ngn ko!!!!ekh..msty ko akan wt perkare y sme kn..mle2 boleyh lahh syg..cbe law dh bosan,menyampah,muak,jelik,msty ko nk buang aq lg an...2 y aq xnk law mcm uhhhh...ingat aq nie kain buruk pew???y ko leh pkai sdp[2 aty ko..rce nk syg boleyh biler dh menyampah ko buang aq..ko larikan diri uhh,,ko menyepi...ko sembunyilahh n mcm2 lg...aq dh pham noe lahh ngn ko wahai lelaki....ssh lahh untok aq tme ko blekk...

OWNER!

Photobucket
<3 AINI SOFIA <3 <3 19 years old <3!


MY LINE HERE

Time Machine