

|
OMG my hp..damn lahhhh.....
Friday, September 9, 2011 • 2:02 AM • 0000 Mustache Lovers shittt..sial lahh...ingat kn blek pontian dpt gembira..p nie..perghh..tol2 sadis lahhh....mne xnyer lom smpai umh lg..aq dh soh ibu bnti kt kdai sentose untok amek hp aq...ingatkan leh tol an..p...dh xleh gne lg lol...hp uhh xboleyh dibetolkan...mmg dh tol2 ROSAK n leh cmpak kt dlm longkang jeq lahhh..hp aq uhh xde lahh mewah noe..cme gne X3 colour merah...p aq syg uhh..mne xnyer..hp pertame aq y aq li gne wit hasil titik peloh aq sendiri aww...adoyaiii..bru tahan selame setahun lbh jeq...terkilan GILER !!!!wahhhh..nk meraung pown ad gak nie....huhuhu...nk li hp baru???alahaii..mseh awl lg..pd aq skung ad 2 hp lg...hehehe...(bnyk)xde lahhh...ckt jeq uhhh..xpew lahh bersabar jeq lahh bnyk2 k..huhuhu # *
|
OWNER!
MY LINE HERE Time Machine |