Mustache Lovers
"sayang"!!!!!!!........aduhaiiiiii......
Wednesday, October 26, 2011 • 3:52 AM • 0000 Mustache Lovers

olahhhh,,,haii smua....ermm..mcm lahh ramai noe y bce aq pnye bloge nie an...xpew lahh..aq wt pown setakat ske2 n tok diri aq gak....alahaiiiii.....bkn tok kowg kt luar uhhh...kikikiki

ermmm,,,,ape y aq nk merepek nie ekh......okeyh lahh...motif aq nk bkak cter dlm bloge nie adalah....aq nk bercerita tntg sayang!!!!!!!!hahahaha..........kowg teruje x???(msty tersengih-sengih kn)hakhakhak.......sayang????mcm kelakor lahh plk....msty kowg tertanye-tnye kn..npe aq nk ungkitkan tntg sayang nie...msty pelik n terfikir2....lalalala...ermm....sje jeq lahhhhh...dlm idop kite nie msty ad owg y kite syg kn..ibu bape????erm.......msty lahhh....mereka uhh lg lahh ptg!!!!mksod kite nie owg y kite sayang uhh adalah ehem2 lahhhh..hakhakhak....(mcm poyo jeq an)kikikiki.....

ermm,,,,,aq nie kadang2 tersenyum swg2...mknenye..dh ad y tersayang lahh uhhh.....perghhhhh......mustahil tol.....ape y nk dimustahilkan.....(giler lahh ko opie oiiii)....okeyh2..aq agak merapu cikit uhhh...ermmm...dlm aty aq nie dh ad lahh t'sangkut kt swg mamat nie....n ubungan kami pown nk msok 2 bln......(mcm baru lg an)hahahaha....xpew lahhh...lom smpai nk kawen lg kn.......ape lorhhhhh.....

biler aty nie dh terpaut kt dy....perghhhh......rce mcm bahagie jeq an..mane xnye,,sngop wt ape saje tok dy..asalkan dy leh terime kite seadanya.....hihihi...soooooo sweeettttt!!!!!!ngauuuummmmm....kikikiki...


amboi2..bahagie nye law rce mcm nie an...sweet jeq.....tatap langit ngn pasangan smbil mkn popcorn....lalalala...comel g2...hehehehe....(mengarut jeq)



npe aq letak katun bulat nie?????ermmmmmm....aq nie dh lahh bulat + pendek..law dpt adiah dri y tersayang patung mcm nie an sweet g2.....perghhhhh......nk mnx kt dy lahh law mcm nie....kikiki(jahat)...

lg,,,ape y aq nk katekan tntang sayang nie ekh.....ermmmmm......aq nie xnk lahh dikecwewkan lg..law bleyh biar lahh bahagie selalu...mlz lahh nk pikirkan lg soal2 hati nie..wt pening pale jeq...arghhhhhhhh.....leh tension memikirkannya....huhuhuhu.....


tolongggggggg........arghhhhhh...mcm nie lahh law aq dh giler...MENJERIT!!!!jln y terbaik....hahahaha..p owg sekeliling y sawan jp lg....hahahahaha......

jd kepade si dy uhhhh....kite mengharapkan y terbaik lahh k dri awk!!!!(alahaiiiiiii jiwang lahh plk)harapkan y terbaikkk???mksodnyer??

mksodnye,,,kite n awk xde lahh gdoh2,,msam muke,maki2,n mcm 2 lahh lg....bnde2 uhh kite ptot elakan k....(amboi2 layankan lahhhhh)......


hehehe....jd lahh mcm nie ekh...bahagie jeq.....bersatu menjadi 1...wahhhh...gok hati uhh..suci n bersih jeq...mcm nie lahh kite nk ubungan kite n awak!!!!

ermm,,,,seronok x bce cerite aq uhhh?????msty kowg smua seronok an......hahahaha...alahaiiiiii...cerita karut y dikarang sendiri..time2 bosan nie....(boleyh lahh uhhh)...kowg smua jgn lahh percaya plk.....ini adalah rekaan semate2...hehehehee......

#nk bercerite kesah idop n diri sendiri bulat2 blm bloge nie malu..t awak-awak,dy-dy n kamu smua ngolok saye an...malu deh oiiiiii............hahahahahaa........tapi xsalah an law cerite y kite karang uhh menjadi nyata n tidak KARUT lg....omg!!!!!!!!!!





OWNER!

Photobucket
<3 AINI SOFIA <3 <3 19 years old <3!


MY LINE HERE

Time Machine